Ameryka

Stany Zjednoczone
Puerto Rico

Europa

Dania
Niemcy
Irlandia
Norwegia
Polska
Szwecja
Wielka Brytania
Hiszpania

Ameryka

Stany Zjednoczone
Puerto Rico

Europa

Dania
Niemcy
Irlandia
Norwegia
Polska
Szwecja
Wielka Brytania
Hiszpania

Dostępność w U.S. Bank Europe

Accessibility at U.S. Bank Europe

U.S. Bank Europe jest zobowiązany traktować wszystkich z godnością i szacunkiem. Wspieramy niezależność i staramy się zapewnić równe szanse i integrację dla wszystkich.

Niniejsze Oświadczenie o Dostępności odnosi się do naszych produktów i usług objętych Europejskim Aktem o Dostępności, w tym terminali płatniczych i usług e-commerce.
 

Co dla nas oznacza dostępność

W U.S. Bank Europe dostępność oznacza:

Tworzenie przyjaznego środowiska i oferowanie wsparcia dla osób niepełnosprawnych.

Zapewnienie zoptymalizowanego doświadczenia cyfrowego na naszych terminalach, stronach internetowych i usługach mobilnych, aby zapewnić łatwość użytkowania.

Projektowanie usług cyfrowych, które są postrzegalne, operacyjne, zrozumiałe i solidne.

Oferowanie dedykowanego wsparcia, aby pomóc klientom w korzystaniu z naszych usług za pomocą technologii wspomagających, w formatach dostępnych.
 

Strony internetowe i interfejsy cyfrowe

Stosujemy się do Wytycznych dotyczących Dostępności Treści Internetowych (WCAG) 2.2, poziom AA, i zgodności z EN 301 549. Nasze produkty cyfrowe są testowane, aby spełnić te standardy.

Nasze strony internetowe i interfejsy cyfrowe wspierają:

Responsywny design i funkcjonalność zoomu.

Nawigacja tylko przy użyciu klawiatury.

Kompatybilność z technologiami wspomagającymi.
 

Więcej informacji

Zobowiązujemy się usuwać bariery i zaspokajać potrzeby w zakresie dostępności w odpowiednim czasie.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami przez e-mail lub nasze zespoły obsługi klienta pod numerami:


Obsługa klienta w Polsce:  22 306 03 16 / obsluga.klienta@elavon.com